;

آموزش تافل در کرج

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۴۳۱۸۵۶

تلفن همراه: ۰۹۰۲۸۱۲۹۹۵۳

ایمیل: moniredanesh2022@gmail.com

آدرس: کرج - جهانشهر

توضیحات

آموزش تافل در کرج – آموزش  زبان انگلیسی در کرج

آموزشگاه زبان منیردانش،  به شما کمک می کند که نمره مورد نظر خود را در تافل بگیرید. آموزش تضمینی تافل،  از برنامه های ما برای این هدف است. 

این برنامه ی ما برای تمام زبان آموزانی است که در شهر کرج و یا استان البرز زندگی می کنند.

آموزش تافل در کرج – آموزش زبان انگلیسی در کرج

از آنجا که جمعیت قابل توجهی در شهر کرج زندگی می کنند و هم چنین این شهر دارای دانشگاه های بسیار زیاد و معتبری در ایران می باشد که خود باعث شده دانشجویان بسیاری در این شهر قصد ادامه تحصیل را داشته باشند. بسیاری از دانشجویانی که در کرج زندگی می کنند خواستار آموزش تافل تضمینی در کرج بودند. ما دقیقا همان سامانه را برای شما کرجی های عزیز بنا کرده ایم.

آزمون تافل TOEFL که مخفف Test of English as a Foreign Language است یکی از آزمون‌های معتبر جهان است که تقریبا در تمامی کشورهای دنیا به رسمیت شناخته می‌شود و در صورت کسب نمره‌ی قابل قبول این آزمون متقاضیان می‌توانند از آن در جهت اهداف خود نظیر مهاجرت شغلی و یا تحصیلی استفاده کنند.

نمره آزمون تافل تقریبا در بیش از نه هزار دانشگاه در سطح جهان اعتبار داشته و همین ویژگی تافل را به یکی از معتبرترین آزمون‌ها بدل کرده است.

تافل ®TOEFL مخفف Test of English as a Foreign Language است. این آزمون یکی از آزمون های بسیار مهم زبان انگلیسی است که هر ساله برگزار می‌شود. قدم اول برای کسب نتیجه خوب در یک آزمون بین المللی استاندارد زبان انگلیسی این است که خوب همه بخش ها و انواع سوال های آن آزمون را بشناسید. 

آموزش زبان انگلیسی در جهانشهر – آموزش تافل در جهانشهر

آموزش TOEFL  در کرج 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





    برای درج تبلیغات در سایت پیک پارسی با ما در ارتباط باشید:

     

      تلفن: ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۲- ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۱-  ۰۹۱۲۳۶۸۰۹۲۳ – ۰۹۳۹۳۶۸۲۲۱۹

      ایمیل:       farhikhteweb@gmail.com

    آدرس : کرج – بالاتر از پاساژ مهستان-کوچه بوعلی شرقی (جنب پاساژ نیستان) مجتمع همگامان –طبقه ۴ واحد۷۰