;

تعمیرگاه مرکزی سامسونگ

توضیحات

تعمیرگاه مرکزی سامسونگ ، تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کرج از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ساید بای ساید، یخچال فریزر، مایکروفر(ماکروویو) و همچنین دیگر محصولات سامسونگ مثل جارو برقی، کولر گازی (اسپلیت) ،اتو و سایر محصولات سامسونگ می باشد.

 

تعمیرگاه مرکزی سامسونگ – تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کرج

 

امروزه لوازم خانگی سامسونگ یکی از پرطرفدارترین و پراستفاده ترین محصولات در ایران می باشد و به موازات آن نمایندگی های تعمیرات زیادی هم برای لوازم خانگی سامسونگ در ایران و بخصوص تهران و کرج ( تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کرج ) به وجود آمده است..
 

تلویزیون های سامسونگ در دو نوع تخت و منحنی در سایز های متنوع ۳۲ اینچ تا ۸۵ اینچ تمام سلیقه ها را تحت پوشش قرار داده است.
 

یخچال فریزر سامسونگ در دو مدل فریزر بالا و فریزر پایین و با کیفیت بسیار بالا همچنان رکورد فروش در بازار ایران را داراست. کارایی های جدید یخچال های سامسونگ همه توقعات را برآورده کرده است.
 

لباسشویی‌های جدید سامسونگ با فناوری‌های جدید پیشرو در عرصه تکنولوژی، صفحه نمایش لمسی هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور، ۷۰% کاهش مصرف برق همراه با بهترین کیفیت شستشو، استفاده هوشمند و بهینه از مواد شوینده، شستشوی لباس با کمترین صدای ممکن بوسیله سیستم های کاهش صدا، دارای تکنولوژِی Eco Bubble، عدم آسیب دیدگی الیاف در نتیجه محافظت با حباب های محافظ ، شستشوی هوشمند، فناوری Add Wash شما در حین فرایند شستشو می توانید برنامه شستشو را متوقف نموده و لباس های کثیف به جا مانده را به ماشین لباسشویی خود اضافه فرمایید و روند شستشو را ادامه دهید.

تعمیرگاه مرکزی سامسونگ ، تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کرج 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





    برای درج تبلیغات در سایت پیک پارسی با ما در ارتباط باشید:

     

      تلفن: ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۲- ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۱-  ۰۹۱۲۳۶۸۰۹۲۳ – ۰۹۳۹۳۶۸۲۲۱۹

      ایمیل:       farhikhteweb@gmail.com

    آدرس : کرج – بالاتر از پاساژ مهستان-کوچه بوعلی شرقی (جنب پاساژ نیستان) مجتمع همگامان –طبقه ۴ واحد۷۰