;

مرکز آیلتس ELA

توضیحات

مرکز آیلتس ELA  ، بهترین مرکز آیلتس شرق تهران برگزار کننده دوره‌های آزمون آیلتس در ته بهترین مرکز آیلتس شرق تهران 

 

دوره‌های آیلتس در مرکز آیلتس ELA در شرق تهران (تهرانپارس ، نارمک ، مجیدیه ، تهرانو ، سراج ، پاسداران ، نیروهوایی ، پیروزی، حکیمیه ) به دو دسته تقسیم می شوند.:

دسته‌ی اول کلاس‌های آیلتس (IELTS Course) می‌باشد و برای کسانی که هدفشان یادگیری زبان و بالا بردن سطح دانش زبانی در کنار یادگیری تکنیک‌های آزمون آیلتس می‌باشد مناسب است.

حداقل دانش زبانی برای ورود به این دوره‌ها سطح (Pre-Intermediate) است. برای رسیدن به این سطح شما میتوانید در دوره‌های فشرده و یا ترمیک مرکز آیلتس ELA شرکت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان وارد دوره‌های آیلتس شوید.

در طول دوره‌های آیلتس بر روی ۳ کتاب اصلی برای دستیابی به نمره‌های مشخص کار خواهد شد.

همچنین جهت افزایش دانش شما در مهارت‌های نگارش (Writing) و دانش واژگان و خواندن و درک مطلب (Vocabulary and Reading Comprehension) که از جمله سخت‌ترین مهارت‌ها در این آزمون می‌باشد، از کتاب های کمک آموزشی نیز استفاده خواهد شد.

علاوه بر این کتاب‌ها، جزوه انحصاری دوره‌های آیلتس آکادمی ELA که جمع آوری شده از مطالب رسمی دانشگاه کمبریج می‌باشد نیز در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

ضمنا، در پایان هر ترم یک آزمون آزمایشی آیلتس (شبیه ساز آیلتس) جهت آشنایی دانشجویان با آزمون آیلتس و مشخص کردن نمره شما برگزار خواهد شد.

مدت زمان اتمام دوره برای آموزش هر سه کتاب به همراه کتاب‌های کمک آموزشی ۹ ماه می‌باشد و شما می توانید در پایان دوره به نمره ۷.۵ آیلتس دست پیدا کنید.

دسته دوم کلاس تکنیک‌های آیلتس (IELTS Techniques) می‌باشد.

این دوره‌ها ویژه افرادی است که سطح زبانی لازم برای شرکت در آزمون را دارا می‌باشند و تنها نیاز به آشنایی با تکنیک‌های آزمون آیلتس را دارند. 

در این دوره‌ها، شما با هر چهار مهارت آیلتس در ۴۰ جلسه آشنا خواهید شد. کتاب اصلی این دوره، جدیدترین کتاب رسمی دانشگاه کمبریج می‌باشد که به همراه کتاب‌های مکمل جهت تقویت هرچه بیشتر مهارت‌های شما تدریس می‌شوند.

لازم به ذکر است که اساتید  بهترین مرکز آیلتس شرق تهران با حساسیت بسیار بالایی انتخاب شده اند و هر یک از مهارت‌ها توسط مسلط ترین استاد در مهارت مورد نظر تدریس می‌شود.

شما با ثبت نام در هر یک از مهارت‌ها در آزمون آیلتس در تهرانپارس می‌توانید در یک آزمون شبیه ساز به صورت رایگان شرکت نمایید. بنابراین با ثبت نام در هر چهار مهارت، چهار آزمون شبیه ساز رایگان به شما هدیه داده خواهد شد. 

لازم به ذکر است که کلیه شرکت کنندگان در آزمون‌های شبیه ساز، یک جلسه توجیهی جهت رفع اشکال و بررسی سوالات آزمون را نیز از بهترین مرکز آیلتس شرق تهران به هدیه می‌برند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





    برای درج تبلیغات در سایت پیک پارسی با ما در ارتباط باشید:

     

      تلفن: ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۲- ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۱-  ۰۹۱۲۳۶۸۰۹۲۳ – ۰۹۳۹۳۶۸۲۲۱۹

      ایمیل:       farhikhteweb@gmail.com

    آدرس : کرج – بالاتر از پاساژ مهستان-کوچه بوعلی شرقی (جنب پاساژ نیستان) مجتمع همگامان –طبقه ۴ واحد۷۰