;

  • آسایشگاه سالمندان مهستان آسایشگاه سالمندان مهستان
  • آسایشگاه سالمندان مهستان آسایشگاه سالمندان مهستان
  • آسایشگاه سالمندان مهستان آسایشگاه سالمندان مهستان
  • آسایشگاه سالمندان مهستان آسایشگاه سالمندان مهستان
این مطلب را پسندیدم :
[huge_it_maps id="240"]

آسایشگاه سالمندان مهستان

شماره تماس: ۰۲۶۳۶۵۱۴۵۱۴

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۸۳۱۹۸۹

تلگرام: ۰۹۱۲۳۸۳۱۹۸۹

وب سایت: www.mahestanfardis.ir

آدرس: کرج، فردیس، شهرک ناز، خیابان هشتم، جنب پارک فدک، پلاک ۷

توضیحات

آسایشگاه سالمندان مهستان فردیس – خانه سالمندان در کرج آمادگی پذیرش همه گروه از سالمندان عزیز با نیازهای مختلف به استثنای سالمندانی که دارای عفونت های مسری و اختلالات شدید روانی باشند را دارا است.

همه ما خانواده‌ای داریم که تک تک اعضای خانواده را با جان و دل دوست داریم و روزهای شیرین و تلخ را در کنار هم تجربه می‌کنیم.پدر و مادر هدیه الهی برای فرزندانند که تکرار نشد‌نی هستند پدر و مادر تمام عشق و محبت را نثار فرزندان می‌کنند همانطور که ما با مراقبت و محبت رشد می‌کنیم پدر و مادر به سالمندی نز دیک می شوند. قاعدتا همه ما دوست داریم که عزیز سالمند خود را در خانواده داشته باشیم. اما گاهی اوقات به دلیل مشغله زندگی نمی‌توانیم زمان زیادی را کنار سالمند خود باشیم. آسایشگاه سالمندان مهستان با امکانات کامل و پرسنلی دلسوز و مهربان پذرای سالمند عزیزتان می‌باشد.

آسایشگاه سالمندان مهستان – آسایشگاه سالمندان در کرج

میهمانان آسایشگاه سالمندان مهستان، آسایشگاه سالمندان در کرج به دو گروه تقسیم می شوند: گروه اول سالمندانی که به طور موقت این مرکز را برای اقامت خود انتخاب کرده اند.

این گروه از عزیزان معمولاً به دلایل انجام پاره ای از اقدامات درمانی مانند اعمال جراحی های سنگین استخوان، قلب و عروق، مغز و اعصاب و … و یا پس از بهبود از بیماری های سخت و حاد نیازمند گذراندن دوران نقاهت خود در محیطی با امکانات رفاهی بالا در کنار خدمات پرستاری، مراقبتی، توانبخشی و بهداشتی درمانی مناسب می باشند.

در آسایشگاه سالمندان مهستان گروه دیگر سالمندانی که به دلایل مشکلات جسمی و اجتماعی قادر به ادامه و اداره زندگی خود به تنهایی نیستند و در نتیجه این مرکز را به عنوان خانه خود برگزیده اند و علاوه بر خدمات رفاهی، مراقبتی نیازمند محیطی امن و راحت می ‏باشند.

اهداف و استراتژی آسایشگاه سالمندان مهستان فردیس : نگهداری ازافراد سالمند (با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی) در منزل و آسایشگاه نگهداری شبانه روزی سالمندان در آسایشگاه (۲۴ ساعته) نگهداری روزانه سالمندان در آسایشگاه (۷ صبح تا ۷ شب) نگهداری سالمندان در منزل نگهداری و تغذیه، کنترل قند، کنترل بهداشت و استحمام جهت افراد پوشکی و لگنی و آلزایمری برقرای ارتباط و نظارت مستقیم بین سالمندان آسایشگاه و خانواده از طریق تلفن و شبکه اینترنت کنترل بهداشت کنترل دیابت، فشارخون، درمان زخم بستر، تهیه نمونه آزمایش در منزل  نقل و انتقال سالمند به بیمارستان و اعزام همراه جهت نگهداری از آن همراهی با سالمندان برای داشتن زندگی شاد و راحت در محیط آسایشگاه از دیگر خدمات این آسایشگاه سالمندان در کرج پیشگیری از افسردگی در سالمند می باشد.

آسایشگاه سالمندان مهستان فردیس – خانه سالمندان در کرج 

سایت تبلیغاتی پیک پارسی جهت کسب و کارشما عزیزان آماده ارائه خدمات می‌باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





    برای درج تبلیغات در سایت پیک پارسی با ما در ارتباط باشید:

     

      تلفن: ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۲- ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۱-  ۰۹۱۲۳۶۸۰۹۲۳ – ۰۹۳۹۳۶۸۲۲۱۹

      ایمیل:       farhikhteweb@gmail.com

    آدرس : کرج – بالاتر از پاساژ مهستان-کوچه بوعلی شرقی (جنب پاساژ نیستان) مجتمع همگامان –طبقه ۴ واحد۷۰