;

مهد کودک کلید مهربانی

توضیحات

مهد کودک کلید مهربانی ، مهد کودک در ولنجک  با رویکرد آموزش غیر مستقیم و کودک محور

مهد کودک کلید مهربانی – مهد کودک در ولنجک

مهد کودک کلید مهربانیهمراه با ایجاد تجربه‌های متفاوت در محیطی انگلیسی زبان با فراهم آوردن فضایی شاد به وسعت ۱۵۰۰ متر در ولنجک سعی در رشد و پرورش کودکان عزیزمان دارد.

مهد کودک در ولنجک با گردآوری کادری مجرب با هدف تربیت کودکانی با اعتماد به نفس و توانمند از سال ۱۳۸۸ با مدیریت خانم ماریا بانی و شرکا مشغول به فعالیت می‌باشد.

روانشناسان کودک همگی بر این نکته اتفاق نظر دارند که ۷۵ درصد شخصیت کودک تا سن ۳ سالگی و ۹۰ درصد شخصیت او تا ۵ سالگی شکل می‌گیرد بنابراین تعلیم و تربیت کودک در این دوران اهمیت بسزایی دارد.

حضور در محیط با هم‌سالان در کنار مربیان آگاه و آموزش دیده سبب می‌شود کودکان شما به طور غیر مستقیم به اهداف فوق دست یابد و اولین و مهمترین گام‌های خود را برای شکل گیری شخصیت اجتماعی خود بردارند.

پدر و مادر گرامی امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر شاهد موفقیت کودک دلبند شما در مهد کودک کلید مهربانی باشیم.

از مهمترین اهداف تربیتی در این دوران می‌توان به نکاتی همچون:

شناخت توانایی‌های بالقوه و پرورش استعدادهای کودک، تقویت حس نظم و مسئولیت پذیری و رعایت حقوق دیگران، ایجاد درک کافی نسبت به محیط اطراف و شناخت جایگاه خود در جمع، آموزش اطلاعات بهداشتی، ایمنی و قوانین و هنجارهای اجتماعی، تقویت روحیه اجتماعی و استقلال پذیری اشاره نمود.

مهد کودک در ولنجک با چندین سال سابقه در امر آموزش و در نظر داشتن موارد فوق در محیطی شاد و کودک محور به تجارب موفقی دست یافته است.

درمهد کودک بین المللی کلید مهربانی تاکید بسیاری بر یادگیری در حین بازی، سرگرمی و شکل گیری خاطرات خوش به کمک وسایل کمک آموزشی متنوع وجود دارد.

علاوه بر حضور دائم مربیان مسلط به زبان انگیسی که باعث می‌شوند کودک زبان انگلیسی را همانند زبان مادری خود آموزش ببیند.

شایان ذکر است کلاس‌های موسیقی، ارف، نقاشی، ورزشهایی مانند کاراته و ایروبیک، نمایش خلاق و… مناسب با گروه سنی طی یک برنامه مدون و آزمایش شده برای آموزش مستمر و تاثیر گذار در مهد کودک در ولنجک تعریف شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





    برای درج تبلیغات در سایت پیک پارسی با ما در ارتباط باشید:

     

      تلفن: ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۲- ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۱-  ۰۹۱۲۳۶۸۰۹۲۳ – ۰۹۳۹۳۶۸۲۲۱۹

      ایمیل:       farhikhteweb@gmail.com

    آدرس : کرج – بالاتر از پاساژ مهستان-کوچه بوعلی شرقی (جنب پاساژ نیستان) مجتمع همگامان –طبقه ۴ واحد۷۰