;

یوگا درمانی لبخند

توضیحات

خدمات یوگا درمانی لبخند ، یوگا درمانی در کرج  با ارائه راهکارهای درمانی و آرامشی

یوگا درمانی لبخند  –  یوگا درمانی در کرج

خدمات ما در یوگا درمانی لبخند

یوگا درمانی (یوگاتراپی): درمان بیماریهای ام اس – آرترئید روماتوئید – تیروئید – افسردگی – تکرر ادرار – اضطراب و عدم تمرکز

آسانا (مقدماتی – متوسطه – پیشرفته)

یوگای خنده

یوگای کودک

یوگای مادر و کودک

تکنینکهای تنفسی (پرانایاما)

آموزش فنگ شویی (چیدمان انرژی یابی)

آموزش مفاهیم تئوری

آشنایی با بدنهای انرژی یابی

تورهای آخر هفته شاد یوگا و تندرستی

یوگا و MS

بیماری ام اس دارای علائم کرختی، عدم تعادل، مشکلات راه رفتن، دوبینی و گزگز سر انگشتان، عدم هماهنگی اعصاب بدن

انجام حرکات یوگا برای افرادی که در مراحل اولیه بیماری هستند و حتی برای کسانی که در مراحل پیشرفته هستند و به کمک ویلچیر حرکت می‌کنند بسیار مفید و موثر است.

مجموعه حرکات یوگا (آساناها) همراه با حرکات تنفسی و آگاهی در مدیتیشن و مراقبه باعث بهبود به افراد مبتلا به MS که به طور منظم و متوالی یوگا انجام می‌دهند را سبب شده است.

یوگا و رماتیسم

حرکات کششی یوگا باعث تخلیه سموم و انرژی های خفته از جسم می‌گردد و باعث به جریان افتادن انرژی و جریان خون در اندامهای بدون تحرک می‌گردد و این امر باعث از بین رفتن گرفتگی و انقباض عضلات به مرور زمان می‌گردد. و نهایتاً باعث کاهش دردهای مفاصل و عضلانی می‌شود. انجام حرکات یوگا روزانه جهت دردهای رماتیسمی اثر معجزه آسایی دارد. در درمان رماتیسم با یوگا می‌توان داستان درمان بیماری رماتیسم جنیفر داکس، مقیم بالتیمور اشاره کرد.

ایشان پس از انجام حرکتهای منظم یوگا و انجام مدیتیشن و حرکات تنفسی بهبودی خود را به دست آورده و از مصرف هر گونه دارو بی نیاز شدند.

یوگا و کاهش وزن

حرکات منظم یوگا و حرکاتی مثل سلام بر خورشید و ایستادن روی شانه، مار کبری و … همگی باعث تنظیم فعالیت غدد بخصوص غده تیروئید که مسئولیت سوخت و ساز و متابولیسم بدن را به عهده دارد می‌شوند. با حرکات مداوم روزانه 30 دقیقه انجام آسانا به همراه تکنیکهای تنفسی به راحتی می توان به وزن ایده آل و دلخواه دست پیدا کرد و همزمان آرامش روحی و روانی را فراهم نمود. یوگا در درمان بسیاری از اختلالات غدد بدن و در درمان کم کاری و پرکاری تیروئید و از بین بردن گواتر اثرات شفابخشی را به جا می‌گذارد.

یوگا و افسردگی

افسردگی یک اختلال رفتاری شایع است که با ناراحتی مداوم و از دست دادن حس علاقه همراه است.

محققان مرکز پزشکی بوستون با تحقیقات و برگزاری کلاسهای یوگا برای افراد افسرده دو بار در هفته به این نتیجه رسیدند که یوگا برای درمان افسردگی بسیار موثر می‌باشد. تاثیرات حرکات یوگا (آسانا) که توام با تنفس عمیق می‌باشد تاثیری مشابه داروهای ضد افسردگی دارد. حال اینکه داروهای مصرفی دارای عوارض ناخوشایندی می باشند که حرکات و انجام یوگا این مشکلات را نخواهند داشت.

باشگاه یوگا – یوگا درمانی لبخند – یوگا درمانی در کرج

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





    برای درج تبلیغات در سایت پیک پارسی با ما در ارتباط باشید:

     

      تلفن: ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۲- ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۱-  ۰۹۱۲۳۶۸۰۹۲۳ – ۰۹۳۹۳۶۸۲۲۱۹

      ایمیل:       farhikhteweb@gmail.com

    آدرس : کرج – بالاتر از پاساژ مهستان-کوچه بوعلی شرقی (جنب پاساژ نیستان) مجتمع همگامان –طبقه ۴ واحد۷۰