;

اجرای سقف کاذب کناف

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۹۳۷۲۰۰

توضیحات

اجرای سقف کاذب کناف فروشگاه دیجی کنافان، با سابقه درخشان در زمینه‌های تولید و عرضه سازه‌های خشک  و همچنین نصب آن رضایت مشتریان عزیز را سرلوحه خود قرار داده است.

 

اجرای سقف کاذب کناف – دیوارپوش PVC

 

اجرای سقف کاذب کناف

 

ورق کناف نوعی سقف کاذب است با روکش کاغذی است کناف همان صفحه های گچ هستند اما نسخه جدید تر کناف از مهمترین مصالح ساخت و سازبصورت خشک و بدون آب هستند. سقفهای کناف جذابیت و تنوع زیادی دارند،مناسب بازسازی سقف، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه همچنین راحت و سریع انجام می‌شوند. 

 

فروشگاه دیجی کنافان، محصولات سازه‌های پیش ساخته از جمله اجرای سقف کاذب کناف و سازه کناف، تایل معرق، سقف کاذب پی وی سی، پارکت لمینت و دیوار پوش پی وی سی  (PVC)ارائه می‌دهد. 

هچنین در زمینه نصب و آموزش نیز فعالیت بخصوصی دارد. تیم تخصصی مهندسین و طراحان این مجموعه در خصوص آموزش درای وال (Drywall)  خدمات فراوانی را میسر می‌کند.

 مواد بکار رفته در محصولات از کیفیت ویژه ای برخوردارند و ضمانتد فروش صورت می‌گیرد.

دیوار پوش چیست؟

تمیز و شکیل بودن دیوار در همه ساختمانها حائز اهمیت است. اگر وارد مکانی شویم که تمام قسمت ها زیبا باشد و از وسایل لوکس استفاده شده باشد اما دیواری ترک خورده یا کثیف داشته باشد زیباییهای دیگررا زیر سئوال می‌برد. در گذشته از رنگ برای زیبایی دیوار استفاده می‌کردند اما امروزه دیوارپوش ها با تنوع و جذابیت زیاد مانند کفپوش، پارکت وچود دارند که مورد استقبال زیاد قرار گرفته اند.

 

سقف کاذب پی وی سی (pvc): سقف کاذب پی وی سی به عنوان یک جایگزین مناسب برای سقف های سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سقف کاذب از ورق‌های PVC ساخته شده است که به نصب آسان، مقاومت در برابر رطوبت، ضد آب، ضد حریق و قابلیت شستشو بالا مشهور است. سقف کاذب پی وی سی به صورت تایل‌های کوچک قابل نصب است و می‌تواند طرح‌ها و الگوهای مختلفی داشته باشد.

 

 درای وال: درای وال یا دیوارهای خشک، ساختاری ساختمانی است که از ورق‌های گچی مخصوص ساخته می‌شود. این ورق‌ها به کمک پوشش‌های فولادی تقویت شده‌اند و به ساخت دیوارهای داخلی با ضخامت و اندازه مختلف کمک می‌کنند.اجرای سقف کاذب کناف  درای وال مزایایی مانند نصب سریع، سبکی، ایجاد صافی و صداگیری بالا را داراست. همچنین، می‌توان از درای وال برای ایجاد سازه‌های منحنی و طرح‌های خاص نیز استفاده کرد.

 

با توجه به نیازهای خاص پروژه خود،اجرای سقف کاذب کناف می‌تواند محصولات پی وی سی و درای وال را در طرح‌ها، ابعاد و رنگ‌های متنوع برگزینید. در هر صورت، قبل از خرید و نصب، مهم است که با توصیه‌ها و راهنمایی‌های تولید کننده و متخصصان مربوطه آشنا شوید تا بهترین و مطمئن ترین راهکار را برای پروژه خود انتخاب کنید. مجموعه تخصصی دیجی کنافان نیز با تماس اول به شما در طراحی به شما مشاوره رایگان میدهد. این مجموعه در ابتدا تیمی را برای بررسی محیط شما به صورت خصوصی اعزام و نیاز های مورد نیاز را با مشاوره ویژه اعلام می‌دارد. 

 

  1. الی گفت:

    با سلام من از دیجی کنافان برای سقف کاذب کناف و سقف کاذب پی وی سی خرید کردم عالی بود ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





    برای درج تبلیغات در سایت پیک پارسی با ما در ارتباط باشید:

     

      تلفن: ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۲- ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۱-  ۰۹۱۲۳۶۸۰۹۲۳ – ۰۹۳۹۳۶۸۲۲۱۹

      ایمیل:       farhikhteweb@gmail.com

    آدرس : کرج – بالاتر از پاساژ مهستان-کوچه بوعلی شرقی (جنب پاساژ نیستان) مجتمع همگامان –طبقه ۴ واحد۷۰